Mind the gap

Natten var inte den bästa vet inte hur många gånger jag vaknade. Först kunde jag inte somna för någon sprang in på dass och kräktes i en enighet. Jävligt drygt men iaf. Sen är sängen grymt obekväm, vaknade varje gång jag vände mig. Det är en såndär med fjädrar ni vet, och den är väldigt utlite. Vill inte veta vad som hänt i den. Dessutom bor vi i ett slum område för vi hör syrener stup i kvarten. Det bli inte bättre av att fönstret inte går att stänga. Nog om det.

Vi gjorde oss i ordning och sen gick vi och handlade vars en drickyoggi till frukost. Åkte till Camden och gick runder på marknaden som jag måste påpeka är enormt stor! Vi tittade på en sak såg en annan och gick dit. Det ena ledde till det andra och sen visste vi inte var vi var. Men tack vare mitt grymma lokalsinne så hittade vi ut xP Överallt fanns det skumma typer och folk som ville man att skulle handla av dem så fort man började titta på något. Jag hittade en underbar mössa med en liten skärm. Tyvärr lyckades jag inte pruta ner den tillräckligt så den blev aldrig min. Vi stannade och åt på subway och det är ju alltid lika gott J

När vi ätit åkte vi vidare till oxfordstreet. Ingen karta och inte mycket att gå på men vi lyckades ändå hitta Primark som jag var så säker på att det skulle ligga där någonstans. Där inhandlade dess det en hel del. Bland annat en filt till sängen. Även trosor, tröjor väst och strumpor. Sedan bar det av till Covent garden där min älsklings affär befinner sig. Där köptes två tröjor och en nyckelring. Efter detta åt vi på McDonalds och letade upp Her Majestys theatre. Där vi senare såg phantom of the opera. Den var mycket bra och nu har jag bara en av låtarna på huvudet. HAHA Men sängen kallar, vill inte den är obekväm fast det är tid att sova nu. Natti natt

Puss och kram skumbanan

Skrevs igår kväll.
Publicerat lite sent för internet inte fungerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0